Volkswagen T6 x2 + Audi A6 Avant x2

W skrócie by to było T6x2+A6x2

Taki nic nie znaczący wzór arytmetyczny 😉

Chyba, że komuś z czymś się kojarzy 🙂

Ale do rzeczy.

Pierwsza Te-szóstka to SAMU DE PARIS.

Jak nie trudno się domyślić, pochodzi od francuskiej służby zdrowia (Service d’aide medicale d’urgence).

Model wykonany bardzo poprawnie, do niczego nie można się doczepić.

Moja ocena to 9/10.

Drugi Volkswagen to POLITIE z Niderlandów (kiedyś Holandia)

Podobnie jak poprzednik, zrobiony jest bardzo czysto i starannie.

Ocieniam go na 9/10.

Kolejną „szóstką” tyle że A6 jest Audi Avant również POLITIE.

Po Volkswagenie i Audi Q7 jest to już u mnie trzeci wóz w tym malowaniu.

Daje mu 9/10.

Ostatnim dzisiejszym samochodem jest poniekąd zdublowana słowacka POLICIA.

Mam już taką, ale teraz przybyła wersja LIGHT@SOUND.

Jest siódmym modelem z tym „pakietem” 😉

Standardowo 9/10*

 

W tym miejscu nie może zabraknąć podziękowań dla Kolegów z BTP czyli Kuby i Pawła za zaopatrzenie mnie w te piękne samochody!

* – aż 9, ponieważ wg mnie, żaden z dzisiejszych modeli nie był perfekcyjny 🙂

Ten post ma 4 komentarzy

  1. Jak zwykle ciekawe modele. Jak oceniasz najnowsze wypusty zarówno Bburago jak i innych producentów w skali 1/43? Ja mam wrażenie, że w ostatnich latach (powiedzmy po 2020) coraz mniej interesujących modeli wychodzi, mam wrażenie, że producenci skupiają się na innych skalach: 1/18, 1/24 albo 1/64. Jeśli chodzi o mnie to uzupełniam kolekcję o starsze wypusty, ewentualnie kieruję się w stronę wychodzących obecnie gazetkowych Legend FSO.

    Biorąc pod uwagę rocznik samochodu odwzorowywanego przez model to mam kilka modeli z roku 2020 (m.in. Ferrari F1, Mustangi czy BMW M4 z serii Shella) i nic z lat 2021-23 nie udało mi się upolować, chociaż czekam na spadek cen świeżo wydanej Alfy Romeo F1 Bburago, ale to jak na razie jeden ciekawy model ze współczesności.

    1. Cześć
      Dziękuję za komentarz i za pytanie.
      Kwestia co kogo interesuje. Uważam, że całkiem słabo i nudno nie jest.
      Zarówno jeśli chodzi o Bburago jak i innych producentów.
      Mnie interesuję F1, a w tym polu Bburago robi coraz więcej teamów.
      Wcześniej było to tylko Ferrari, potem doszedł Mercedes, następnie Red Bull.
      Teraz mamy już Mclarena, Alfę Romeo, więc jest na co polować 🙂
      Poza tym moja kolekcja to też Porsche (Minichamps, Spark, Schuco), a tutaj też jest spory ruch w nowościach 🙂
      Ceny zawsze mogły by być niższe 😉

  2. Mi bliżej do bardziej budżetowych modeli, dlatego podstawę kolekcji stanowią serie gazetowe oraz Norev i Bburago, mam też trochę innych, a nawet po jednym modelu Minichampsa i Auto Art. Bliżej mi do rajdów niż F1 i to w dodatku lata 90-2010. A samochody zbieram tematycznie od początku PRLu do współczesności, jednak w gazetówkach w naszym kraju datą graniczną jest właśnie koniec PRLu, a chętnie zobaczyłbym w kolekcji to co było na ulicach w latach 90. nawet Daewoo. Być może to tylko moje wrażenie, że kiedyś miałem więcej do zebrania, a dzisiaj większość interesujących mnie modeli już mam, stąd to poczucie małej liczby nowości.

    1. Mnie cały czas bardzo blisko do Bburago. Od tego zaczynałem i mam bardzo fajną paczkę znajomych, którzy zbierają właśnie Bburago.
      Najważniejsze, to mieć sprecyzowane zainteresowanie tego co się kolekcjonuje.
      Ty widzę masz określone grupy modeli.
      Dużo samochodów z okresu PRLu było wypuszczonych przez DeAgostini w innych krajach,
      a w Polsce ich nie było więc może warto by się zainteresować zagranicznymi seriami DeAgostini.
      Nudno by było gdyby wszyscy zbierali to samo 🙂

Dodaj komentarz

Close Menu