Ferrari 🇮🇹 488 Spider blue – porównanie serii RACE ze SIGNATURE

Na początku suche fakty:

Ferrari 488 zaprezentowano w Genewie na  Motor Show w 2015 roku, który  jest następcą Ferrari 458 Italia.

Nazwa odnosi się do pojemności każdego z cylindrów – 488 cm³ .

Auto potrafi przyspieszyć do 100 km/h w 3 s, do 200 km/h w 8,3 s, oraz rozpędzić się do 330 km/h.

I to by było na tyle, z tych najciekawszych 😉

A teraz fakty, te modelarskie.

Na pewno niejeden z Was zapyta po co kupować dwa identyczne modele?

Primo po pierwsze, dlatego że są to dwa zupełnie różne modele choćby ze względu na jakość wykonania.

Primo po drugie i trzecie, bo jest innej serii, bo jest w innej gablotce itp….

A teraz lista różnic:

1. na pierwszy rzut oka, według mnie najbardziej w oczy rzucają się koła.
W SIGNATURE zauważyć można czerwone zaciski hamulców

2. zasadniczo nadwozia są identyczne, inne są jedynie kształty bocznych lusterek,
a w SIGNATURE srebrne szkła

3. przód samochodu w obu jest praktycznie bez różnic,

4. tył – i tutaj zauważyć można kilka detali:
– czerwone trzecie światło stopu
– w miejscu tablicy rejestracyjnej podpis modelu
– srebrne końcówki tłumików
– dodatkowe światło stopu w dolnym dyfuzorze

5. wnętrze – w tańszym RACE jest całkowicie czarne, w droższym SIGNATURE na kierownicy znajdziemy logo Ferrari
oraz … srebrny pasek przed pasażerem, który ma imitować wyświetlacz obrotomierza.
Hmmm, to ostatnie jest kompletnie niepotrzebnym zawracaniem … głowy.

6. Jedno łączy oba modele bezapelacyjnie!

Jest to śrubka, która scala podstawkę z modelem.

Ten sam kształt, rozmiar i kolor 😀

Ferrari 488 Spider „Ferrari RACE”

Ferrari 488 Spider „Ferrari SIGNATURE”

 

 

 

 

Ten post ma 2 komentarzy

  1. Hej James. Widzę, że pracowity u Ciebie koniec roku… No świetny opis tych faktów i różnic modelarskich, bardzo szczegółowy. Podoba mi się

    1. Fakty to dla mnie raczej temat uboczny.
      Zamieszczam je tylko z poczucia obowiązku. Nie potrzeby 😉

Dodaj komentarz

Close Menu