BMW M Roadster KIT + BMW Z8 KIT

Długi weekend się kończy więc jego ostatnie godziny postanowiłem wykorzystać

na moje ulubione zajęcie jakim jest składanie modeli Bburago 🙂

Na stół operacyjny trafiły dwa BMW które przyjechały do mnie z USA.

Na pierwszy ogień poszło Z8 w kolorze srebrnego metaliku.

Samo złożenie zajęło by około 5 minut, ale nie mogło być za prosto.

Lekką łamigłówką było założenie czarnej ramki na przeźroczyste szkło przedniej szyby tak,

żeby lusterko znalazło się po właściwej stronie szyby 😉

Trochę zabawy jak zwykle było przy naklejaniu kalek.

Porównanie wersji KIT (z lewej) do wersji Street Fire (z prawej)

Z przodu w zasadzie to samo poza domalowanymi przeze mnie kierunkowskazami.

Aż dziwi mnie, że Bburago nie dało na to kalek

Tył poza trzecim stopem to samo, za to wnętrze z kalką zegarów i nawiewów!

Z profilu wyróżnia się małe logo BMW za przednim kołem no i oczywiście same koła 🙂

 

Drugim KIT-em jest M Roadster w kolorze niebieskiego metaliku

W jego przypadku najwięcej gimnastyki pochłonęło złożenie czarno-niebieskich foteli

Reszta poszła szybko i sprawnie. Kilka kalek też nie stawiało większego oporu.

Porównanie KIT-u z bliźniaczym Street Fire

Różnice pomiędzy nimi to białe obrysówki na zderzaku i boczne pomarańczowe oraz  tablica rejestracyjna.

Z tyłu to również tablica rejestracyjna i tradycyjnie już trzeci stop.

A na koniec oba KITy razem!

Ten post ma 3 komentarzy

  1. Moim zdaniem KITy od Bburago mają dużo lepszej jakości koła, szkoda, że standardowe modele nie mają kół takiego typu.

  2. To prawda, że KITy od Bb mają fajne koła, ale te standardowe to najbardziej charakterystyczny detal, po którym można rozpoznać, że to Bburago.
    A poza tym jak by wszystkie miały takie super koła to już by nie były takie wyjątkowe 😉

Dodaj komentarz

Close Menu