Na początku suche fakty:
Ferrari 488 zaprezentowano w Genewie na Motor Show w 2015 roku, który jest następcą Ferrari 458 Italia.
Nazwa odnosi się do pojemności każdego z cylindrów – 488 cm³ .
Auto potrafi przyspieszyć do 100 km/h w 3 s, do 200 km/h w 8,3 s, oraz rozpędzić się do 330 km/h.
I to by było na tyle, z tych najciekawszych 😉
A teraz fakty, te modelarskie.
Na pewno niejeden z Was zapyta po co kupować dwa identyczne modele?
Primo po pierwsze, dlatego że są to dwa zupełnie różne modele choćby ze względu na jakość wykonania.
Primo po drugie i trzecie, bo jest innej serii, bo jest w innej gablotce itp….
A teraz lista różnic:
1. na pierwszy rzut oka, według mnie najbardziej w oczy rzucają się koła.
W SIGNATURE zauważyć można czerwone zaciski hamulców
2. zasadniczo nadwozia są identyczne, inne są jedynie kształty bocznych lusterek,
a w SIGNATURE srebrne szkła
3. przód samochodu w obu jest praktycznie bez różnic,
4. tył – i tutaj zauważyć można kilka detali:
– czerwone trzecie światło stopu
– w miejscu tablicy rejestracyjnej podpis modelu
– srebrne końcówki tłumików
– dodatkowe światło stopu w dolnym dyfuzorze
5. wnętrze – w tańszym RACE jest całkowicie czarne, w droższym SIGNATURE na kierownicy znajdziemy logo Ferrari
oraz … srebrny pasek przed pasażerem, który ma imitować wyświetlacz obrotomierza.
Hmmm, to ostatnie jest kompletnie niepotrzebnym zawracaniem … głowy.
6. Jedno łączy oba modele bezapelacyjnie!
Jest to śrubka, która scala podstawkę z modelem.
Ten sam kształt, rozmiar i kolor 😀
Ferrari 488 Spider „Ferrari RACE”
Ferrari 488 Spider „Ferrari SIGNATURE”
eM
1 Sty 2020Hej James. Widzę, że pracowity u Ciebie koniec roku… No świetny opis tych faktów i różnic modelarskich, bardzo szczegółowy. Podoba mi się
James
3 Sty 2020Fakty to dla mnie raczej temat uboczny.
Zamieszczam je tylko z poczucia obowiązku. Nie potrzeby 😉