Ferrari 812 Superfast – Race & Play / Signature Series  – PORÓWNANIE

Ferrari 812 Superfast to kolejny model z serii Race & Play który równolegle pojawił się również jako Signature.
Poza tym to już 15 model z tej serii.

Signature Series

Race & Play

Wcześniej w obu seriach jednocześnie wydane były:
– La Ferrari
– 458 Specjale
– 488 GTB
– FXX K
– California T open
– 488 Spider

Obie serie różni nie tylko ilość i jakość detali z przewagą Signature ale również opakowanie.

W prezentowanej dzisiaj 812 Superfast identyczne, a niemalże jednakowe jest tylko podwozie.
Te zresztą też ma dwa różniące się detale:
– dyfuzor
– rury wydechowe
…a nawet trzy ponieważ koła zaliczyłbym przede wszystkim do podwozia.
Te z Signature oczywiście mają piękne felgi z tarczami hamulcowymi i zaciskami ale przede wszystkim z gumowymi, a jakże, oponami!

Nadwozie przód:
1. poza czarnymi wypełnieniami wlotów powietrza niemal 100% to samo,
2. inne wycieraczki

Nadwozie tył:
3. już wcześniej wspomniany dyfuzor,
4. rury wydechowe,
5. lekko inne światła, tzn te same ale zwaloryzowane czarnym,
6. „rejestracja” z nazwą modelu,
7. na czarno zamalowane wloty powietrza

Nadwozie profil:
8. wymienione wcześniej koła
9. lusterka – oj te w Race&Play wyglądają baaardzo ubogo…

Punktem 10 jest opakowanie czyli tekturowe pudełko vs akrylowa gablotka

W tym wszystkim bardzo brakuje mi różnic we wnętrzu modeli.
Oba mają kropka w kropkę takie samo, a szkoda bo trochę mnie ono rozczarowało.
Signature powinno mieć przynajmniej jeden detal różniący go in plus np wewnętrzne lusterko,
skoro już na szybie pojawiło się pod nie czarne pole.

W tym wszystkim można zauważyć jedną bardzo pozytywną tendencję.
Z każdym modelem Race&Play coraz mniej odstają jakościowo od Signature.
Oby nie poszło to w drugą stronę…


Dodaj komentarz

Close Menu