Porsche 911 (991) po raz pierwszy zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie 15 września 2011 roku.
Zastąpił on model 997 – wg mnie najładniejszy, jaki dotychczas nosił oznaczenie 9️⃣1️⃣1️⃣.
Ale to jest tylko moje prywatne zdanie i oczywiście kwestia gustu.
We wrześniu 2015 roku na tym samym salonie, zaprezentowano wersję po liftingu tzw. 991/2
Ale o tym będzie innym razem.
Dzisiaj trzy modele z limitowanych serii.
Dwa z nich – złoty i czerwony – przyjechały do mnie z USA 🇺🇸
Złoty zachwycił mnie kolorem, podpisem:
„40 Jahre Porsche 911 Turbo – 1975-2015” i tym 1975 rokiem.
A czerwony…
Czerwony numerem serii 😀
0️⃣0️⃣7️⃣ … i po prostu nie mogłem go nie mieć
Porsche 911 Turbo (Limegold metalic)
rok budowy: 2015
producent: Minichamps (for Car.tima)
Seria: limitowana 048/100 – 40 Jahre Porsche 911 Turbo – 1975-2015
Ocena: 10/10
Porsche 911 Turbo S (Karminrot)
rok budowy: 2015
producent: Minichamps (for Car.tima)
Seria: limitowana 007/100 (James Bond series) 😉😂
Ocena: 10/10
Porsche 911 Carrera S (silver metalic)
rok budowy: 2014
producent: Spark
Seria: limitowana 213/500 Porsche Exclusive
Ocena: 10/10
Następny wpis będzie dla odmiany o Mercedesie AMG GT 😀
eM
28 Wrz 2019Hej James…. Czyli chyba w końcu doczekam się wpisu o Mercedesie… 🙂
James
29 Wrz 2019Cześć eM
Dzisiaj jest ten dzień, w którym specjalnie dla Ciebie zaprezentuje Mercedesa AMG GT. Mercedesa, a nawet kilka
Horacy
30 Wrz 2019Dlaczego Twój Porsche czerwone jest marnie wykończone poziomem Bburago 1:43?
Chodzi o brzydki kloszy świateł przednich. Nie są szklane jak u pozostałych porschaków?
Pozostałe Porsche i kolory masz porządku.
James
14 Paź 2019Cześć
One nie są marnie wykończone tylko najwyraźniej światło lampy błyskowej powoduje, że się w nich odbija i daje taki efekt.
Zapewniam Cię, że klosze są przezroczyste, a same modele których koszt to 100 $ każdy, są tego warte i nie mają żadnych wad 😉